Programos ir įrankiai darbui
Darbo efektyvumo ir rezultatyvumo užtikrinimui siūlome naudotis šiais įrankiais, kurie taip pat gali padėti sistemizuoti organizacijos veiklas. Šių įrankių naudojimo išlaidos nevyriausybinėms organizacijoms yra žymiai mažesnės arba jų išvis nėra. Kartu pateikiame ir planą, kaip turėtumėte gauti prieigą naudotis įrankiu.
Tai – viena iš Microsoft teikiamų programų. Microsoft ne pelno siekiančioms organizacijoms teikia biuro produktyvumo įrangą, Windows operacines sistemas, serverių programinę įrangą ir nuolaidas Cloud prenumeratai.
Norint naudotis Techsoup, reikia:
- Pasitikrinti, kurią programą – ne pelno siekiančių organizacijų ar viešųjų bibliotekų – su organizacija labiausiai atitinka. Tai padaryti galite čia;
- Geriausias būdas išsiaiškinti, kuria programa (donation, reiktų tinkamiau kontekstui išversti) galite naudotis atsižvelgiant į jūsų organizaciją – prisijungti prie TechSoup. Prisijungus bus tiksliai nustatyta, kuriose donorystės programose galite dalyvauti ir kuo naudotis. Tai galite padaryti čia.
- Susipažinti su kitomis sąlygomis, kurios gali turėti įtakos jūsų naudojamai donorystės programai, galite čia;
- Prisijungus prie Techsoup (tai galite padaryti čia) sulauksite patvirtinimo dėl jūsų organizacijos tinkamumo, o tuomet galėsite naudotis TechSoup.
Daugiau informacijos rasite čia.
Google Workspace, anksčiau vadinta „G Suite“, nemokamai naudotis gali visos ne pelno siekiančios organizacijos.
! Prieš pradedant naudotis Google Workspace yra būtina turėti Techsoup paskyrą ir domeną.
Domenas – unikalus interneto vardas.
Žingsniai, kuriuos reikia atlikti:
- Susikurti Google nonprofit paskyrą; tai padaryti galima čia;
- Kuriantis paskyrą reikės įrašyti Techsoup gautą kodą.
- Sėkmingai užsiregistravus galėsite pradėti naudotis Google Workspace.
Įrankio teikiamos naudos:
- Su Google Drive galėsite lengvai valdyti organizacijos išteklius vienoje vietoje;
- Google Meet palengvins nuotolinį darbą, o į susitikimus galės prisijungti iki 100 žmonių;
- Gmail suteikia galimybę palaikyti nuolatinį ir kokybišką ryšį su savanoriais bei visa organizacijos bendruomene; be to, galėsite susikurti profesionalius el. Paštų adresus savo organizacijos domenu;
- Su Slides ir Docs galėsite profesionaliai rengti ir dalintis reikiama jūsų organizacijos informacija tiek organizacijos viduje, tiek išorėje, ir kt.
Informaciją, kaip pradėti naudotis Google Workspace, rasite čia.
Microsoft 365 kartu su Microsoft Teams gali padėti ne pelno organizacijai didinti veiklos produktyvumą išleidžiant mažesnes išlaidas.
Norint naudotis Microsoft 365 yra būtina turėti sukurtą TechSoup paskyrą. Tuomet galima pateikti paraišką dalyvauti Microsoft ne pelno organizacijoms skirtose programose. Tai galite padaryti čia. Sulaukus patvirtinimo galima pradėti naudotis ne pelno organizacijoms skirtu pasiūlymu.
Workplace from Meta – uždara platforma, sukurta remiantis Facebook pavyzdžiu, todėl dalis funkcijų yra perimta. Tai įrankis, padėsiantis palengvinti komunikavimą jūsų organizacijoje, įtraukiant darbuotojus, partnerius, savanorius ir kt. Ši platforma padės lengvai dalintis įvairiomis naujienomis, gerosiomis patirtimis, koordinuoti darbus ir kt. naudojant tokias mobiliąsias funkcijas kaip susirašinėjimai, grupės, pokalbiai ir pan.
Naudotis Workplace platforma gali nevyriausybinės organizacijos, kurios Techsoup platformoje yra patvirtintos kaip ne pelno siekiančios.
Daugiau informacijos rasite čia.
Padlet – įrankis, kuriuo naudojantis galima lengvai fiksuoti mintis ar minčių lietų. Kiekvienas prisijungęs gali naudotis pateikta lenta, kurioje itin paprastai „prisegti” galima įv. užrašus, paveikslėlius, sąrašus ir kt. Be to, galima rinktis ir tarp galimų lentos formatų – tai gali būti žemėlapio pavidalo lenta, laiko juosta ir t. t., todėl Padlet gali būti naudojamas įvairiose situacijose.
Padlet įrankis rasite čia. Norint prisijungti reikia pateikti prašomus duomenis.
Svarbu paminėti, jog tam tikros funkcijos yra apmokestintos.
Canva programa ne pelno siekiančioms organizacijoms suteikia „PRO” galimybes, kurios apima:
- Prieigą prie PRO iliustracijų, muzikinių priedų ir kt.;
- Galimybę atsisiųsti skaidrius (be fono) sukurtus dizainus;
- Platesnį spalvų palečių pasirinkimą ir kt.
- Galite turėti vieną administratoriaus ir 10 papildomų paskirų su Pro funkcijomis.
Prisijungimo žingsniai:
- Turėti sukurtą ir aktyvią Canva paskyrą;
- Įsitikinti ir patvirtinti, jog atitinkate reikalavimus. Tai padaryti galite čia;
- Susipažinti su programos sąlygomis ir taisyklėmis;
- Pateikti užklausą čia;
Tuomet jūsų užklausa ir tinkamumas bus patikrinti. Patvirtinimo sulauksite per 7–10 dienų.
Daugiau informacijos: https://www.canva.com/help/article/canva-for-nonprofits/.
LiJOT yra nupirkusi tokias, darbo organizavimui pravarčias, programas, kaip:
- Mentimeter – įrankis, kuriuo naudojantis galima kurti interaktyvias prezentacijas, apklausas ir pan.
- ZOOM – programa, naudojama nuotolinių susitikimų, konferencijų ir pan. organizavimui. Galime pasidalinti Pro funkcijomis: neribota susitikimų trukmė, galimybė susikurti atskirus „kambarius“ ir pan.
- Slido – įrankis, kuriuo galima kurti interaktyvias apklausas, viktorinas ir pan.
Galime šiomis programomis nekomerciniais tikslais dalintis su LiJOT organizacijomis. Norint gauti prieigą prie minimų programų, prašome kreiptis nariai@lijot.lt. Be to, kviečiame tikslingai įvertinti, kiek programos jums reikalingos, ir kreiptis dėl prieigos tik esant būtinybei.
Daugiau įrankių komandiniam darbui galite rasti mūsų straipsnyje „Įrankiai komandiniam darbui iš namų!