Kaip parduoti savo renginį

Mokymų tikslas

Išgryninti Jūsų renginio konceptą taip, kad į jį ateitų nauji žmonės. Pagrindiniai minčių lietaus variantai, renginių planavimo etapuose bei auditorijos pritraukimo variantų ieškojimas pagal organizacijų kryptis.

Teorinė dalis

Aptariami visi įmanomi renginių konceptai – pramoginiai ir informaciniai: kuo skiriasi ir kas bendro?

Praktinė dalis

Konceptų dėliojimas ir pardavimas (simuliacija) bandant komandomis vienas kitam parduoti renginius

Turi klausimų?

Simona Statauskaitė

LiJOT Narių koordinatorė

Sąlygos prieš naudojant LiJOT naudų paketą

Per tiek darbo dienų LiJOT narių koordinatorius įsipareigoja atsakyti į užklausą organizacijai, norinčiai gauti vieną iš LiJOT naudų.

Tiek savaičių turi būti likę iki norimos mokymų datos (teikiant užklausą LiJOT mokymams gauti).